StartManager
De ce are nevoie departamentul de vânzări?

thumb_01_60_60Calendar

Modulul Calendar reprezintă un tablou unic privind programarea activităților tuturor persoanelor din cadrul companiei, practic, constituie agenda fiecărui utilizator. O agendă generală a companiei în care fiecare utilizator cunoaște activitatea colegilor săi și în ce stadiu se află; modulul reprezintă un aport în vederea transparenței activității dezvoltând astfel munca în echipă.

  • Interferează cu modulele: sarcini, întâlniri, concedii;
  • Afișează activitățile programate de fiecare utilizator, cu culori diferite, la data   și intervalul ales;
  • Se sincronizează cu Office365 și smartphone (adică angajatul este alertat de către   smartPhone-ul său despre lista de activități).

thumb_01_60_60Întâlniri

Această parte a aplicației permite adăugarea de întâlniri cu terțe părți și, de asemenea, interferează cu modulul Calendar. În cadrul acestui modul se notează practic observații cu privire la întâlnirea avută, cum ar fi rezumate ale discuțiilor purtate, data următoarei întâlniri s.a.m.d. Aceste aspecte ajută și înlesnește preluarea activității unui anumit utilizator de către colegii săi.

thumb_01_60_60Clienți

Un modul aparte față de ceea ce înțelegem din simpla exprimare a termenului este cel de Clienți. Aici nu avem doar o listă cu cei cu care se colaborează- structurată pe domeniile companiei de activitate. Plusul de valoare este obținut prin integrarea cu Office365 în ceea ce privește întreg istoricul activității tuturor utilizatorilor cu acel client. Acest aspect reduce timpii morți generați de consultarea utilizatorilor sau a rapoartelor în vederea obținerii de informații cheie care susțin luarea anumitor decizii.

thumb_01_60_60Marketing

Acest modul reprezintă în fapt un program automatizat tip CRM dedicat campaniilor de email marketing și este dedicat planificării, organizării, gestionării și măsurării campaniilor de marketing din cadrul unei companii.

Avantajele acestui MODUL sunt:

  1. Organizare și planificare transmitere automatizată newsletter
  2. Gestionare baza de date- prospecți în funcție de rol/campanie/stadiu
  3. Statistică și analiza rezultatelor obținute
  4. Corelarea cu informatii disponibile în celelalte module (ex. Clienți)
  5. Contribuie la îmbunătățirea calității procesului de vânzare prin monitorizarea succesului/ratei de deschidere etc a emailurilor din campanii
  6. Automatizare email marketing
  7. Viziune de ansamblu asupra marketingului într-un singur program integrat
  8. Modulul are rolul de a ușura munca utilizatorului/omului de marketing, contribuind la atragerea de noi clienți, generarea de noi oportunități pentru cei existenți și oferă vizibilitate în cadrul firmei a statusului și oportunităților de noi clienți.
  9. Emailurile pot fi programate automat în funcție de dată/oră/interval
  10. Liste de abonați nelimitate
  11. Import abonați ( fisier CSV, XLS)
  12. Generare formulare de înregistrare din program (iframe-uri)
  13. Editor șablon email
  14. Funcție de test email
  15. Funcție de adăugare Call-to-action integrat în configurarea emailului
  16. Funcție transmitere emailuri către potențiali clienți în funcție de rolul definit anterior în campanie

thumb_01_60_60Clienți potențiali

Noile oportunități de vânzare sunt foarte importante pentru orice companie, și monitorizarea în timp real a evoluției acestora (dacă sunt câștigate sau nu) este crucială. O importanţă deosebită este acordată modulului de gestionare a lead-urilor. Pentru fiecare oportunitate se înregistrează statutul, evoluţia în timp între diferite stadii de avansare, precum şi istoricul pe fiecare lead în parte. Astfel, modulul Clienți potențiali vă pune la dispoziție infrastructura necesară în vederea măsurării și monitorizării activității de presale dar și pe cea de marketing, ceea ce reprezintă factori extrem de importanți în momentul luării de decizii sub aceste aspecte. Modulul interferează cu cel de Clienți, venind practic în completarea acestuia pentru a putea susține procesul de Pipeline.

thumb_01_60_60Cazuri

În momentul în care activitatea companiei și nu numai presupune și proiecte de dimensiuni mai mari este absolut necesar să se poată obține o viziune de ansamblu asupra acestora. Astfel, modulul Cazuri, care interferează cu cel de Clienți, Întâlniri, Sarcini, Devize și nu în ultimul rând, Gestiune, pune la dispoziția managerilor în special, dar și a utilizatorilor o vederea de ansamblu asupra resurselor investite în proiectul în speță. Acest lucru ajută la o estimare cât mai corectă a costurilor proiectului sau a resurselor necesare în cazul replicării lui.

thumb_01_60_60Sarcini

Acest modul acoperă activitatea de delegare a sarcinilor de lucru și urmărirea stadiului lor. Permite definirea, atribuirea și urmărirea până la finalizare a sarcinilor și încorporează și un meniu de alerte, unde se pot vedea sarcinile pentru utilizatorul logat, precum și statusul acestora. Însărcinarea persoanei potrivite la momentul și locul potrivit cu activitatea corespunzătoare dă dovadă de profesionalism, astfel încât dacă unul dintre colegi nu este în măsură să se ocupe de o anumită sarcină sau nu are competențele necesare, activitatea în speță să poată fi atribuită celui care se pricepe cel mai bine.

thumb_01_60_60Devize

Acesta este modulul care lucrează îndeaproape cu aplicația sarcini, însă se poate apela și independent. Permite finalizarea unor servicii printr-un raport numit deviz de servicii, pentru a face dovada finalizării unei sarcini. Acest lucru închide sarcina dar și grija colegilor, generându-se o înștiințare către toți cei implicați în activitatea respectivă.

StartManager

De ce are nevoie departamentul de vânzări?

thumb_01_60_60Calendar

Modulul Calendar reprezintă un tablou unic privind programarea activităților tuturor persoanelor din cadrul companiei, practic, constituie agenda fiecărui utilizator. O agendă generală a companiei în care fiecare utilizator cunoaște activitatea colegilor săi și în ce stadiu se află; modulul reprezintă un aport în vederea transparenței activității dezvoltând astfel munca în echipă.

  • Interferează cu modulele: sarcini, întâlniri, concedii;
  • Afișează activitățile programate de fiecare utilizator, cu culori diferite, la data   și intervalul ales;
  • Se sincronizează cu Office365 și smartphone (adică angajatul este alertat de către   smartPhone-ul său despre lista de activități).

thumb_01_60_60Întâlniri

Această parte a aplicației permite adăugarea de întâlniri cu terțe părți și, de asemenea, interferează cu modulul Calendar. În cadrul acestui modul se notează practic observații cu privire la întâlnirea avută, cum ar fi rezumate ale discuțiilor purtate, data următoarei întâlniri s.a.m.d. Aceste aspecte ajută și înlesnește preluarea activității unui anumit utilizator de către colegii săi.

thumb_01_60_60Clienți

Un modul aparte față de ceea ce înțelegem din simpla exprimare a termenului este cel de Clienți. Aici nu avem doar o listă cu cei cu care se colaborează- structurată pe domeniile companiei de activitate. Plusul de valoare este obținut prin integrarea cu Office365 în ceea ce privește întreg istoricul activității tuturor utilizatorilor cu acel client. Acest aspect reduce timpii morți generați de consultarea utilizatorilor sau a rapoartelor în vederea obținerii de informații cheie care susțin luarea anumitor decizii.

thumb_01_60_60Marketing

Acest modul reprezintă în fapt un program automatizat tip CRM dedicat campaniilor de email marketing și este dedicat planificării, organizării, gestionării și măsurării campaniilor de marketing din cadrul unei companii.

Avantajele acestui MODUL sunt:

  1. Organizare și planificare transmitere automatizată newsletter
  2. Gestionare baza de date- prospecți în funcție de rol/campanie/stadiu
  3. Statistică și analiza rezultatelor obținute
  4. Corelarea cu informatii disponibile în celelalte module (ex. Clienți)
  5. Contribuie la îmbunătățirea calității procesului de vânzare prin monitorizarea succesului/ratei de deschidere etc a emailurilor din campanii
  6. Automatizare email marketing
  7. Viziune de ansamblu asupra marketingului într-un singur program integrat
  8. Modulul are rolul de a ușura munca utilizatorului/omului de marketing, contribuind la atragerea de noi clienți, generarea de noi oportunități pentru cei existenți și oferă vizibilitate în cadrul firmei a statusului și oportunităților de noi clienți.
  9. Emailurile pot fi programate automat în funcție de dată/oră/interval
  10. Liste de abonați nelimitate
  11. Import abonați ( fisier CSV, XLS)
  12. Generare formulare de înregistrare din program (iframe-uri)
  13. Editor șablon email
  14. Funcție de test email
  15. Funcție de adăugare Call-to-action integrat în configurarea emailului
  16. Funcție transmitere emailuri către potențiali clienți în funcție de rolul definit anterior în campanie

thumb_01_60_60Clienți potențiali

Noile oportunități de vânzare sunt foarte importante pentru orice companie, și monitorizarea în timp real a evoluției acestora (dacă sunt câștigate sau nu) este crucială. O importanţă deosebită este acordată modulului de gestionare a lead-urilor. Pentru fiecare oportunitate se înregistrează statutul, evoluţia în timp între diferite stadii de avansare, precum şi istoricul pe fiecare lead în parte. Astfel, modulul Clienți potențiali vă pune la dispoziție infrastructura necesară în vederea măsurării și monitorizării activității de presale dar și pe cea de marketing, ceea ce reprezintă factori extrem de importanți în momentul luării de decizii sub aceste aspecte. Modulul interferează cu cel de Clienți, venind practic în completarea acestuia pentru a putea susține procesul de Pipeline.

thumb_01_60_60Cazuri

În momentul în care activitatea companiei și nu numai presupune și proiecte de dimensiuni mai mari este absolut necesar să se poată obține o viziune de ansamblu asupra acestora. Astfel, modulul Cazuri, care interferează cu cel de Clienți, Întâlniri, Sarcini, Devize și nu în ultimul rând, Gestiune, pune la dispoziția managerilor în special, dar și a utilizatorilor o vederea de ansamblu asupra resurselor investite în proiectul în speță. Acest lucru ajută la o estimare cât mai corectă a costurilor proiectului sau a resurselor necesare în cazul replicării lui.

thumb_01_60_60Sarcini

Acest modul acoperă activitatea de delegare a sarcinilor de lucru și urmărirea stadiului lor. Permite definirea, atribuirea și urmărirea până la finalizare a sarcinilor și încorporează și un meniu de alerte, unde se pot vedea sarcinile pentru utilizatorul logat, precum și statusul acestora. Însărcinarea persoanei potrivite la momentul și locul potrivit cu activitatea corespunzătoare dă dovadă de profesionalism, astfel încât dacă unul dintre colegi nu este în măsură să se ocupe de o anumită sarcină sau nu are competențele necesare, activitatea în speță să poată fi atribuită celui care se pricepe cel mai bine.

thumb_01_60_60Devize

Acesta este modulul care lucrează îndeaproape cu aplicația sarcini, însă se poate apela și independent. Permite finalizarea unor servicii printr-un raport numit deviz de servicii, pentru a face dovada finalizării unei sarcini. Acest lucru închide sarcina dar și grija colegilor, generându-se o înștiințare către toți cei implicați în activitatea respectivă.

Solicitare cont nou

In scurt timp veti primi pe e-mail informatiile de acces la contul DEMO, pe care il puteti folosi timp de 30 de zile cu toate functiile si modulele activate. Utilizarea unui cont DEMO nu duce la obligativitatea achizitionarii produsului dupa 30 de zile.